۱۳۸۷ خرداد ۲, پنجشنبه

درست وقتی مدت هاست سک.س ندارم، وقتی بد جوری هوس تن کسی را دارم، وقتی بالاخره وقتم بعد از روزها جور می شود، وقتی که بد جوری حش.رم بالا رفته است، وقتی که آماده شده ام برای سک.س و قرار را برای یک ساعت دیگر هماهنگ کرده ایم. وقتی برای اجابت مزاج به توالت می روم ... طبیعت هیجان زده ام می کند، خیره می شوم به قطره های خون روی شرتم.

درست وقتی که روز دوم پریودم است، وقتی بیشترین میزان خونریزی را دارم ... طاقت نمی آوریم و شروع می کنیم، طبیعت را غافلگیر می کنیم. مورفی هم برود کشکش را بسابد!

پی نوشت. باورش سخت است، اما من هم کار می کنم و گاهی حتی وقت ندارم به فضای مجازی فکر کنم.

۱۲ نظر:

ناشناس گفت...

مشکلی نیست اون وقت؟
درد؟

ناشناس گفت...

باز خوب است كه دست كسی به شما می‌آويزد. نشده گاهی لمس كردن سايه‌ی كسی را آرزو كنيد.

ناشناس گفت...

چه خوب گفت محمد !
خوشحالم كه ديدم آپ كردي..واقعا نگران شدم... غيبت غير منتظره اي بود.
طبيعت هيچ وقت غافلگير نميشه... چون هيچ چيز در اين دنيا غير طبيعي نيست.. فقط خلاف جهت رودخانه طبيعت شنا كردن عواقبي براي خودمون به همراه داره.. طبيعت نگران ماست، نه خودش !

ناشناس گفت...

گاهی اوقات حتی حس می کنم که در این دوره بیشتر تمایل به سکس دارم. من هم همیشه بدون ناراحتی در این دوران هم از پارتنرم لذت می برم و او هم از من. طبیعت همان طور که هست قشنگه و چیزی لازم نیست که درش پنهان بشه. در مورد سوال ناشناس هم باید بگم که اصلا درد ندارد و مشکلی هم ایجاد نمی کند. مگر اینکه آدم خودش درد آن دوره را داشته باشه که در آن حالت حوصله سکس را هم ندارد.

ناشناس گفت...

چقدر بده که آدم از حرف زدن درباره طبیعی ترین نیازهاش عاجز باشه . چه برسه به برآوردنش !

ناشناس گفت...

Tebghe mamool alli bood, jazab va be yad mondani, ba ejazaton koli az tikehaye kochiketono to moshaverate jensim ba baghie be kar bordampor az hess minevisi , hesse jasooraneye ghashang .. merc, movafagh o khoshghalam bashi
bye

ناشناس گفت...

پریود؛ نوید از سر گذراندن گاف سه درصدی کاندوم!
http://wordpress.com/signup/?new=hamkhabegi
يه نگاهي به اين آدرس بنداز
اگه حال بعضي از خواننده هاي امثال منِت رو بدوني، شايد خيلي وسوست كنه...

پي نوشت؛
كامنت گذاشتن توو بلاگر وقتي كه فيلتر نيست، كار حضرت فيله، چه برسه به روزي كه فيلتر هم باشه...

(رام پركار، فضول اما خسته)

ناشناس گفت...

mishe az badanet baramoon ax bezari? kheili ba neweshte hat jalgh mizanam, vali axe badaneto mikham

Unknown گفت...

دلم مي خواد وقتي ميگي عطر خوش زن، به جاي گفتن
FORBIDEN
بشه ريه هارو پر كرد و آه نفس كشيد...

غزال گفت...

bebakhshid vali belakhare ma nafahmidim in gharare sexe shoma ruze dovome period bude ya yek saat bad az periodetun?!

haabaa گفت...

من اصلا نمیدونم چی بگم . ازاین بگم که چقدر لذت بردم از نوشته هاتون یا ازین بگم که چقدر نوشته هاتون این حس و به من داد که اوه فقط من نیستم که دوساعت زیر دوش لفتش میدم یا هوس میکنم . خلاصه که خیلی خیلی دوست داشتم اینجا رو.

ناشناس گفت...

این بی قراری رو با هیچ چیز نمیشه مقایسه کرد...آخرش آدم کم میاره...همهشه خدا...