۱۳۸۷ فروردین ۲۴, شنبه

رمز بدنم را از حفظ بود انگار! تک تک مهره های کمرم را که لیسید و زبانش که بر پهلوهایم چرخید، ناله هایم آهنگ درست بودن رمز وارد شده را نواختند. بدنم بی اختیار چرخید و پاهایم از هم باز شدند.

۲۴ نظر:

ناشناس گفت...

سلام
من 1سال ازدواج کردم قبل از اون هم 3 سال با همسرم دوست بودم در طول این مدت بارها با هم سکس داشتیم اما نه به طریق معمولی که همه با هم سکس دارند بلکه ابتدا از طریق انگشت من ارضا می شم و بعدشم همسرم می خوابه روی منو ارضا می شه به همین سادگی شاید هیشکی باورش نشه که من بعد از یک سال ازدواج هنوز باکره ام این مسئله رو فقط دکتر زنانم می دونه و اون هم اون قدر با شعور که گذاشته به عهده خودم.
برای من شاید فرقی نمی کرد البته با وجود ترس زیادی که دارم اما برای همسرم این مسئله اصلا پذیرفتنی نیست به نظر اون این کار وحشی گری به نظرش توهین به من آسیب و صدمه به من.
ما این طوری خیلی راحتیم و هیچ کدوم مشکلی نداریم.خیلی از این جور سکس لذت می بریم با این که بعضی اوقات فکر می کنم اون به خاطر من مراعات می کنه و من کلی بهش اصرار می کنم اما قبول نمی کنه تازه بعضی اوقات اونه که به خاطر من اصرار می کنه در کل ما هر دومون خیلی هم دیگه رو دوست داریم و از این نظر مشکلی با هم نداریم نه اون به این قضیه میلی داره نه من.ولی عاشق تمام حاشیه های سکسیم مثل بغل کردن و بوسیدن و ..........

ناشناس گفت...

به این میگن نوشته اروتیک لذت بخش وافعی

ناشناس گفت...

نوشته هات يه جورايي تصنعي و اغراق آميز به نظر مياد. هدفي كه داري خوبه ولي مواظب باش كه ديگه از اين طرف بام نيافتي. مرز بين نوشته باارزش و بي ارزش تو اين مسايل خيلي باريكه.

ناشناس گفت...

چقدر سخت میفهمم حرفاتو..!
من یک مَردَم... و من چون تویی دارم و نه با تو همسان نه هرگز... او فرشته یی دیگر است...
اون عاشق منه و قفلی برای من نذاشته...
به نظرت چرا؟؟!
در ضمن این آدرس وبلاگِ منه..:www.redbulll.blogfa.com

ناشناس گفت...

سلام دوست عزیز، ممنون از نوشته های قشنگت
راستش من یه مشکلی دارم شایدتو بتونی کمکم کنی
من 1 ساله که ازدواج کردم اما هنوز نتونستم بکارتم رو از دست بدم و در واقع هنوز سکس کامل رو تجربه نکردم.. هر بار که تصمیم به این کار میگیریم همون اولش انقدر درد دره که از ادامه منصرفم میشم، همسرم هم دلش برام میسوزه و چون دوست نداره من درد بکشم تاحالا تحمل کرده... ولی خودم خیلی دوست دارم سکس کامل رو تجربه کنم.. میشه لطف کنی اولین دخولت رو با جزییات کامل بنویسی ؟ شاید به درد بقیه هم بخوره ... خیلی درد داره؟؟؟ من چیکار باید بکنم ؟؟؟

ناشناس گفت...

نمی دانم فقط همین را میدانم که شهامتتان ستودنی است.
..............
البته تا تعریف از گناه چه باشد

ناشناس گفت...

این قضیه رمز بدن زن خیلی مهمه. یادمه یه بار رمزی رو کشف کردم که خود صاحبش هم نمی دونست همچین رمزی داره. البته شاید هم می دونست ولی می خواست به من بگه که بار اولش بوده.این رو نمی دونم

ناشناس گفت...

کسی در فیلمی میگفت :
قهوه یک لذت گناه آلود است !

بدینسان است که کسی می آید و کسی میمیرد ...

نوشته هایت بسیار زیبا و ... است !

هی فلانی زندگی شاید همین باشد !
پ.ن: به جای سه نقطه که تعریفی مناسب برای متن ها باشه پیدا نکردم !

ناشناس گفت...

سلام
چند روزی بود اینجا نیومده بودم و هر چی که جا مونده بود رو خوندم. در مورد بکارت منم نظرم همینه. یه چیز بیخوده. یعنی اصلاً وجودش و نبودش مهم نیست. چرا باید یه انسان رو از داشتن سک.س محروم کرد فقط برای حفظ چیزی که در یه لحظه به سادگی از بین میره. منو یاد دیواری می اندازه کهع زیرش یه نخ باشه و انگار فقط کافیه این نخ رو بکشی که دیوار فرو بریزه. کلی آدم وقت صرف یم کن و سالیان سال می سازنش و سالیان سال ازش مواظبت می کنن و آخرش یه بچه از روی کنجکاوی نخ رو می کشه! جدا از اینا هر فرد خودش باید برای بدنش تصمیم بگیره. نه پدر و مادر و نه حتی همسر آینده اش هم حق دخالت رو نداره. فقط می تونن راهنمایی کنن و یا پیشنهاد بدن. بدن تو مال خودته!
راستی هی نظر دارم. دوست دارم یه مطلب بنویسی و یکی از شیرین ترین سک.س هاتو جز به جز تشریح کنی. که برای ما بی تجربه ها یه تجربه ای باشه و بدونیم چکار کنیم بهتره؟

ناشناس گفت...

واقعن اينقد دردناكه؟؟؟پس چي كار بايد كرد؟همه چي كار ميكنن؟

ناشناس گفت...

بله....
هنريه باز كردن اين قفل ...اگر درست باز بشه صداي بسيار دلنشيني از صاحبش بلند ميشه و واي بحال اين كه درست باز نشه ....

Yek Zan گفت...

ببخشید که دیر جواب کامنت هارا می دهم. اول از همه دلم می خواهد به آن ناشناس اول بگم که مهم اینه که هر دو نفر شما از رابطه تان راضی هستید و ارضاتان می کند. این یعنی از خیلی از زوج هایی که دخول و سک.س کامل دارید هم کلی جلوترید. اما در مورد درد زیاد، حقیقتش اینه که برای من دردناک بود دردش کم نبود ولی اصلاً دردش اونجور که شما تصور می کنید وحشیانه و غیر قابل تحمل نیست اگر همسرتان هم سعی کنند که با هم آرام این کار را انجام دهید. این رو فقط واسه وقتی گفتم که یک وقت خواستید تجربه کنید. اگر هم همین طور هر دو راضی هستید که دیگر جای بحث نیست.

ولی به ستایش باید بگویم که درد ازاله بکارت از آدم تا آدم فرق درد. بسیاری از دوستانم از من بیشتر یا کمتر درد داشته اند. راستش مشکلی هست به نام واژیسنیسم که عبارت است از انقباض غیر ارادی عضلات واژن که مانع از ورود آلت مرد می شود. می خواستم به شما لینک مطالب مرتبط به این موضوع را معرفی کنم اما پشیمان شدم. چون بهتر است به فکر تشخیص های اینترنتی نباشید. من فقط می توانم از شما خواهش کنم که به دکتر زنان حتماً سر بزنید. باور کنید اگر بروید و برخورد عادی و بیخیال دکتر را در حین معاینه ببینید اصلاً سختتان هم نخواهد بود. این لطف را حتماً و حتماً به خودتان بکنید.

ناشناس گفت...

زن در دین اسلام ( و کلا در هر دینی ) یک کالاست . ازدواج یک خرید و فروش است و مسئله ای به نام سالم بودن پرده ی بکارت در هنگام ازدواج به خاطر اطمینان خریدار از این است که جنس خریده شده ( زن ) ، قبلا مورد استفاده قرار نگرفته باشد . مطالب بیشتر و کامل تر را می توانید در کتاب زن و سکس در تاریخ اثر سیامک ستوده بخوانید و متوجه شوید که چرا زن به جنس دوم تبدیل شده است . آدرس سایت : www.siamacsotudeh.com این سایت در ایران فیلتر است .دوستان عزیزی که فیلترشکن ندارند می توانند از این سایتهای فیلترشکن استفاده کنند و همچنین حداقل در یکی از آنها مشترک شوند تا بتوانند به طور روزانه از فیلترشکن های جدید آگاه شوند :
http://www.coolstar.info http://www.unwi.net http://www.cw90.com

http://www.intertime.info http://www.schoolw0rk.com

http://www.h0mework.info http://www.unblocknetwork.info

http://www.playlink.info http://www.unblockcollege.com

http://www.dothouse.info http://www.interfix.info


در ضمن سیامک ستوده روزهای پنج شنبه ساعت پنج و نیم بعد از ظهر به وقت ایران برنامه ای در مورد تاریخ اسلام دارد به مدت نیم ساعت در " کانال جدید " که روی هات برد پخش می شود . مشخصات کانال جدید هم این است : فرکانس 12303 ، سیمبل ریت عمودی ، اف ای سی : سه چهارم .
این برنامه ساعت 10 صبح جمعه تکرار می شود . سیامک ستوده یک نشریه ماهانه هم به نام روشنگر منتشر می www.rowshangar.com کند که آدرس آن این است :

ایمیل سیامک ستوده : ssconect@yahoo.com

ناشناس گفت...

يكبار رمز رو اشتباه زدم ... جاش هنوز درد مي كنه ، مي شه راجب باز كردن رمز بيشتر توضيح بدي ممنون مي شم

ناشناس گفت...

از خوندن وبلاگت واقعاً لذت بردم. بهت تبریک میگم و برات خوشحالم که برعکس خیلی از زنهای ایرانی تا این اندازه با خودت و بدنت راحتی. این نوشتهء آخرت بیشتر از اینکه اروتیک باشه، شاعرانه بود. تو وبلاگم چیز کوتاهی راجع بهت نوشتم. شاد باشی، امیر

ناشناس گفت...

يعني اينقدر درد داره كه ادم جيغ ميكشه؟؟يا يه درد انيه كه زود رفع ميشه و سختيش يه لحظه ست؟
خود ارضايي با انگشت باعث پاره شدن پرده نميشه؟؟
سكس براي بار دوم ديگه درد نداره؟
مرسي اگه جواب بديد

ناشناس گفت...

واییییییییی ... تو که ناله ی من رو هم درآوردی ... کم هستند مردانی که رمز بدن زنان را می فهمند ...

در مورد اون عملیات قبل از سکس ... همیشه فکر می کنم این همه مو برای من یک نفر حداقل اگر نبود !!! خدا عاقبتم رو به خیر کنه !! شده برام یه مانع طبیعی ... البته بیشتر در جوانیهام ... الان که انگار کمی از وحشیتم کاسته شده ...

بسی احساس سعادت کردم از نوشته های شما ...

ناشناس گفت...

به نظر من خيلي قشنگ نوشتي

ناشناس گفت...

لامصب آدم میاد اینجا این چن خطو میخونه، فلانش میچسبه زیر گلوش!!
اینم حسنیه که مال ِ ما خانوما چسبیده ها! من که به شخصه اوضام خراب بود اگه هر دفعه که آلرت میداد، قرار بود همه بفهمن!

ناشناس گفت...

vah
این خواننده ها چیه داری!!؟

ناشناس گفت...

خب اينم جزئي از زندگيه .نميشه كنارش گذاشت نميشه نفي اش كرد بايد فهميد.يكي از دوستانم وب شما رو معرفي كرد .خوشم اومد .خسته نباشي

ناشناس گفت...

الووووو نویسنده اینقدر موضوع رو گنده وپیچیده نکن .
1-عمل دخول جنسی یک پدیده کاملا طبیعی است واگر باراول ان با احتیاط ورعایت شرایط لازم انجام شود هیچ اثر نامربوط وخاطره ناخوش بجا نمیگذارد.بنابراین این مطالب که گفتی بیشتر شبیه به یک مغازه و مشتری جمع کردن است.
2-موارد خیلی کمی هست که پرده مورد نظر دارای اناتومی متفاوتی است که عبور ازان ممکن است خیلی دردناک باشد
که علم پزشکی وچند حرکت دکتر متخصص بسادگی انراکنار میزند و پس از ان کار دخول بیدرد میسر است .

ناشناس گفت...

نوشته هاتون خیلی زیبا بود من از طریق سایت بالاترین مطلبتون رو خوندم نمی دونم خودتون لینک دادین به اونجا یا کس دیگه ای ولی خیلی خوشحال شدم از اینکه وبلاگتون رو دیدم از این به بعد مرتب سر می زنم.
ضمنا من پزشک متخصص بیماری های مقاربتی هستم ولی اطلاعاتم واسه اون خانومی که مشکل داشتن واسه ازالت بکارت کلی راه هست اگه این خانوم واسشون مهمه بگن توضیح کامل بدم

ناشناس گفت...

واقعامطالب شما شجاعانه و شيواست، من يك مرد هستم و اولين بار در 30 سالگي سكس رو با يك زن روسپي تجربه كردم، حس بسيار بدي بود، چكار كنم؟