۱۳۸۷ فروردین ۲۲, پنجشنبه

اولین دخول

اولین دخول برای من نه از روی عشق بود و نه از روی هوس. بیشتر یک تصمیم بود. یک تصمیم در راستای کشف خودم به عنوان یک زن. چندی قبلش زندگیم به شدت نابسامان بود و پس از همۀ آن مشغولیت­های ذهنی و غیر ذهنی، وسوسۀ کشف خودم به عنوان یک زن و تجربه­ای چنین زنانه مرا به این سمت سوق داد. اما مسئله این جا بود بعد از به اصطلاح ازاله بکارت یک ساعتی افسرده و غمگین شده بودم. خیره شده بودم به سقف و هی در ذهنم دوره می کردم که همین بود؟ این بود این مسئله­ای که این قدر به نظر تصمیم مهم و شق القمری می آمد؟ بکارتی که ذهن این همه انسان را مشغول کرده است؟ که به خاطرش آدم می کشند؟ که این همه با الفاظ مختلف به حفظ آن توصیه می­شود؟ پدیده­ای به این حد ساده و طبیعی است که موجب قتل ناموسی و آزار فیزیکی و روانی بسیاری از زنان دنیا می­شود؟ همین؟ همین؟ انتظار داشتم که حس کنم اتفاق مهمی افتاده است. اما همه­ی این­ها ساعتی بیشتر طول نکشید.
خون ریزی ضعیف چند روزه را در نظر نگیریم تا چند روز پس از آن سک.س سر حال بودم. احساس می­کردم چه قدر به خودم احترام گذاشته­ام. خوشحال بودم که این پدیده­ی مرموز و عجیب را کشف کرده­ام. عملی که این قدر حساسیت بر انگیز و ترسناک و غریب در جامعه تصویر می­شود را این قدر ساده و خوشمزه تجربه کرده بودم. نسبت به خودم حس خوبی داشتم. حس آدمی که یک عمر از یک غولی که در کمد است ترسانده بودنش یک بار جرأت می کند و می روددر کمد را باز می کند و همۀ چیزی که آن جا می بیند توله سگ پشمالوی سفیدی است که دستش را که به سمتش می برد سگ با علاقه دستش را می لیسید. خاطره اش را در ذهنم مدام مرور می کردم و خوشحال بودم که خیلی جوان بودم و کلی وقت که از این پدیدۀ ساده مثل همه­ی تجربه­های شیرین دیگر لذت ببرم.

۱۵ نظر:

ناشناس گفت...

توکه خودت روسانسور نمی کنی چطوری میتونی بقیه رو سانسور کنی!

ناشناس گفت...

خوب همينه ديگه‌! وقتي از بچه‌گي به يکي بگن که فلان چيز اخه و جيزه و بايد مراقب‌اش باشي و «آينده»ت در گروِ اونه و اگه نباشه، شبِ زفاف مي‌کشن‌ات، يا دستِ کم آبروي خودت و خانواده‌ت مي‌ره و بدنام و رسوا مي‌شي؛ انتظارِ عملِ شاق و مهمي رو هم داره!
ضمناً گمون کنم «ازاله»‌ي بکارت درست باشه...

ناشناس گفت...

ماني: "انزال بكارت" نه؛ ازاله بكارت. به معني زايل شدن بكارت. انزال بكارت بي معني است؛ انزال جاي ديگر به كار ميرود.

ناشناس گفت...

salam. weblaghe jalebi darin a zinkje roohe lezae zistano enghadr samimi va vageyi bayan mikonin baram jaleb bood

ناشناس گفت...

هموطن عزیز، سلام
شهامتتان در ایجاد این وبلاگ و نوشته زیبایتان تفاوتی است که زن ایرانی با زنانی دیگر از همین منطقه دارد. نوشته شما بقدری شجاعانه و زیبا بود که از هم اکنون منتظر نوشته بعدی شما خواهم ماند. برایتان آرزوی موفقیت و زندگی همراه با آرامش آرزو دارم.

ناشناس گفت...

سلام چند پست قبل از ژل و کرم ها و لوسیون ها گفته بودید میشه برای من ناشی در موردشون با جزییات بگید؟ ممنونم از شما.

ناشناس گفت...

فکر میکنم دلیل این افسردگی رو بدونی. احتمالا در همه ماها یکسان نیست اما برای من حس عجیبی بود که هیچوقت نتونستم تعریفش کنم.

Yek Zan گفت...

از تذکر دوستان در مورد انزال و ازاله متشکرم و به خاطر اشتباهم عذر خواهی می کنم.

میم نون شما در صورتی که به کسی یا گروهی توهین کنید (یا جمله ای بگویید به قصد توهین) در این وبلاگ نظرتان منعکس نمی شود. توهین یعنی استفاده صریح از فحش، وگرنه مختارید به هر شدتی مخالفت خودتان را ابراز کنید. چون که ترجیحم این است که در کامنت های اینجا بحث و نظر منعکس شود. اما اگر از آن کامنت مورد نظر قصد توهین نداشتید(!!!) عذرخواهی منو بپذیرید.

ناشناس گفت...

چه بی پروا می نویسی

ناشناس گفت...

سلام دوست عزیز و ممنون به خاطر جسارتتون در نوشتن این مطالب . یه پیشنهادی هم دارم . یه سر به سایت www.siamacsotudeh.com بزن ایشون نویسنده ی کتاب های زن و سکس در تاریخ و تاریخ گفته نشده ی اسلام است . البته سایت شون فیلتره و باید از فیلتر شکن استفاده کنی . فکر می کنم جواب خیلی از سوالاتت رو با خوندن کتاب زن و سکس در تاریخ بگیری . اگه نتونستی وارد سایتش بشی بگو شاید تونستم با ایمیل برات بفرستمش .

ناشناس گفت...

حس ِ غریبی است وقتی با اولین رابطه همه ی آن فانتزی های جنسی ات فرو می پاشد ... تو می مانی و اندامهای انسانی با کنشها و واکشنهایی معین به دور از تمامی آن روابط قاعده ناپذیر ِ ذهنیت ِ اروتیکت !

ناشناس گفت...

براي من يكه هنوز تجربه نكردمش جالب و قابل لمس بود!ايكاش با جزئيات ازش بنويسي.
اون دوست عزيز در مورد اون سايت كه فيلتر شده راست گفت؟دلم ميخواد واردش بشم و حقايق رو بدونم اگه ممكنه كمكم كنيد.

ناشناس گفت...

خيلي قابل لمس بود براي مني كه تا به حال تجربه نكردم!
اما اون سايتي كه اون دوست عزيز داد باز نميشه.منم دوست دارم حقايق رو بدونم خوب!

ناشناس گفت...

كاش من هم مي تونستم تصميم بگيرم...
مطلب بسيار جالبي بود.

ناشناس گفت...

دوستان عزیزی که فیلترشکن ندارند می توانند از این سایتهای فیلترشکن استفاده کنند و همچنین حداقل در یکی از آنها مشترک شوند تا بتوانند به طور روزانه از فیلترشکن های جدید آگاه شوند :
http://www.coolstar.info http://www.unwi.net http://www.cw90.com

http://www.intertime.info http://www.schoolw0rk.com

http://www.h0mework.info http://www.unblocknetwork.info

http://www.playlink.info http://www.unblockcollege.com

http://www.dothouse.info http://www.interfix.info


در ضمن سیامک ستوده روزهای پنج شنبه ساعت پنج و نیم بعد از ظهر به وقت ایران برنامه ای در مورد تاریخ اسلام دارد به مدت نیم ساعت در " کانال جدید " که روی هات برد پخش می شود . مشخصات کانال جدید هم این است : فرکانس 12303 ، سیمبل ریت عمودی ، اف ای سی : سه چهارم .
این برنامه ساعت 10 صبح جمعه تکرار می شود . سیامک ستوده یک نشریه ماهانه هم به نام روشنگر منتشر می کند که آدرس آن این است : ww.rowshangar.com

ایمیل سیامک ستوده : ssconect@yahoo.com