۱۳۸۷ فروردین ۲۰, سه‌شنبه

گاهی فکر می کنم چه قدر عجیب است که در یک عمل دو نفره یک نفر درد می کشد، از درد ناله می کند، گاه جیغ میکشد یا لب می گزد طرف دیگر هیچ درد جسمانی واضحی را احساس نمی کند. اصلاً قصد شکایت ندارم، فقط برایم عجیب است!

۷ نظر:

ناشناس گفت...

...
گاه گداری می آیم و سخنان جنابعالی را می خوانم. هنوز نمی توانم بگویم خوشم می آید یا بدم می آید. تنها بنظرم می آید این اروتیسم نویسی که این روزها در وبلاگ ها زیاد شده است از یک پنهان کاری بیهوده سرچشمه می گیرد. این که طرف هم می خواهد حس لذت های س کسی اش را فریاد بزند و از طرف دیگر آن جسارت لازم موجود نیست که با اسم و نام بنویسد. می دانم هزینه دادن ها گاه بسیار سنگین تمام می شود. بهرحال س ک س خوب بهترین کار ممکنه که می شه کرد.
همین.

ناشناس گفت...

خوب همیشه همین خبره! همیشه دوتا آدم در کنار هم حسای متفاوتی دارن. درسته که برای سکس فرق می کنه ولی بازم همونه. هر کدوم از طرفین به نوبه ی خودشون لذت می برن و برای دو طرفه بودنش می تونن بهم بگن که چکار کنن. این برای خانم ها خیلی آشناست. معمولاً وسط رابطه میگن که این کار رو بکن و یا این کار رو نکن و بهر حال لذت دوتا انسان گرچه بهم بستگی داره ولی کاملاً از هم جداست

Yek Zan گفت...

جناب هیرگاموس ممنون که به من سر میزنید. در مورد ایرادتان باید بگویم بله بنده جسارت ندارم که با نام و فامیل واقعی خودم در این وبلاگ بنویسم، و به نظر خودم این مسئله قابل درک و طبیعی است در شرایط فعلی هر چند خودم بیشتر دوست داشتم که می توانستم با نام و فامیل خودم بنویسم اما هزینه های امنیتی و شخصی برای من اصلاً شوخی بردار نیست. در ضمن شما در این فضاها با شخصیت هایی مجازی روبرو هستید. البته احتمالاً دانستن اسم طرف احساس امنیت بیشتری ایجاد می کند اما اگر بنویسم "سارا طالب پور" کسی هم نمی تواند منکر صحت آن شود. در فضای مجازی شما با شخصیت های مجازی در ارتباطید بسیاری از آدم ها و خود شما هم در اکثر موارد خود واقعیتان را در وبلاگتان منعکس نمی سازید حتی اگر با اسم و فامیل بنویسید یک چکیده ی سلکت شده ای را به نمایش می گذارید (سلکت شده منظور به گزین شده نیست). از طرف دیگر نکته خیلی مهم این است که قصد من در درجه اول به هیچ وجه فریاد لذت های جنسی نیست هر چند از آزمودن توانایی های غیر حرفه ایم در نوشتن در این سمت و سو هم بسیار لذت می برم. قصد اصلی من اتفاقاً همین همه گیر شدن و عادی شدن و رو به رو شدن خیلی ساده تر جامعه ایرانی با مسئله سک.س است و از آن جایی که در حال حاضر ما تریبونی به جز همین وبلاگ ها و وبسایت هایمان نداریم به نظرم با گسترش نگاه معقول و ساده به این پدیده در همین فضا گام مهمی در تلطیف نگاه جامعه نسبت به سک.س برداشته ایم. چون کاربران اینترنت عموماً افرادی هستند که یک حداقل هایی از امکانات مالی و نیز فرهنگی را دارا هستند و اگر این قشر با این پدیده برخورد معقول تری داشته باشند احتمالاً تأثیر مهمی بر جامعه دارد. و همچنین از طرف دیگر احساس این که زن ها شاید با این نوشته نگاه صحیح تری به سک.س داشته باشند و با آن راحت تر برخورد کنند. از طرف دیگر اصرار دارم که بگویم من خودم را یک مصلح اجتماعی تصور نمی کنم که بخواهم برای همه نسخه بپیچم صرفاً به این موارد اعتقاد دارم و در حد امکان در جهتشان تلاش می کنم. از نظر من سک.س بسیار مسئله ی مهمی است که در جامعه ی ما خیلی خیلی خیلی کم به آن به صورت معقول پرداخته شده است.

الیزه گفت...

هومم.. می دونی من اون مرز بین درد و لذت رو دقیقن هنوز نتونستم مشخص کنم؟ نمی خوام به اون فتوای معروف زن ها مازوخیستند اشاره کنم ها، در مورد شخص خودم دارم می گم صرفن که یه وقت هایی درد و لذت اش واسم تفکیک ناپذیر بوده ..
بعد هم که بیا من خودم چند تا راه یادت می دم طرف هم دردش بیاد و شرایط برابر باشه‌ D: !

ناشناس گفت...

براي طرف مقابل تو درد نداشته. براي بعضي از مردها ممكن دردآميز باشه.

ناشناس گفت...

اي كاش همه ي دردها اينطور بودن

ناشناس گفت...

خوب تا چایی که من یادمه توی واژن تنها حسی که از حواس پنجگانه موجوده حس درده ولی خوب چیزی که ما دیدیم این دردش خیلی خوشاینده . من تا حالا ندیدم طرفم از دردش شکایت ناجور کنه یه دردیه که دوست داره ادامه دار باشه ولی خوب دیگه کار خداست کاریش نمیشه کرد. این الیز هم نمی دونم چرا می خواد درد ایجاد کنه برای پسرا البته اگه راههاش اونایی باشه که من حدس می زنم اصلاً هم دردآور نیستن.