۱۳۸۷ فروردین ۱۵, پنجشنبه

پروژه ای زنانه: آماده شدن برای سک.س

موهای زائد بدن خیلی وقت ها فکرم را مشغول کرده است. به عنوان یک زن اگر نهایتاً تا دو ساعت پیش از سک.س شیو نکرده باشم احساس خیلی بدی دارم. حتی بارها از طرف مقابل به شوخی یا جدی عذر خواهی کرده ام که عین این مدل های خارجی پایم شیو نشده و مثل پوست نوزاد نیست و همیشه فکرم را مشغول کرده است. پیش از هر بار سکس حداقل چهل و پنج دقیقه در حمامم علاوه بر دوبار شستن کامل بدن، تقریباً تمام نقاط بدنم را شیو می کنم، چک می کنم که چیزی را جا نینداخته باشم، موهای بعضی نقاط بدنم را که با اسپری ترتیبشان را می دهم که نزدیک ده دقیقه معطلی دارد، به واژنم ژل می مالم و باید چند دقیقه صبر کنم و بعد بشورم، همچنین در شیو کردن واژن وسواس دارم و نسبتاً برایم وقت گیر است. بعد از تمام شدن این ها نوبت لوسیون و کرم می شود، هرنقطۀ بدن کرم مخصوص به خود دارد با حوصله همه جا را کرم می مالم، کف پا، ساق، ران ها، دست ها، صورت، دور چشم و حنی شکم. بین عطرها یکی را انتخاب می کنم، به گردن، زیرگوش ها، شانه ها و سینه می مالم. بعد هم جلوی آینه می روم و آرایش ملایمی می کنم. بین لباس زیرهایم یکی را انتخاب می کنم که مناسب احوالات خودم و طرف باشد، گاهی هم در این بین سعی می کنم به ناخن هایم برسم وقت نسبتاً زیادی هم صرف لاک زدن می کنم.
این پست را که خواندم قلقلکم داد که من هم این پست را بنویسم. همۀ این کارها پیش از هربار سک.س انجام میگیرد. برایم جالب است که مردها چه قدر وقت صرف آماده شدن پیش از سک.س می کنند. به هر حال فکر می کنم که در حالت کلی پروژۀ حاضر شدن برای سک.س در مردان و زنان از نظر تعداد فعالیت هایی که انجام می دهند و مقدار زمانی که به آن اختصاص می دهند اختلاف فاحش دارد. و تا آن جا که می دانم بارها پیش آمده زنی (خود من نمونه اش) قرار سک.سی را که خیلی به آن میل داشته را به دلیل این که برای انجام همۀ این کارها وقت، حوصله و یا انرژی نداشته لغو کرده است. البته من به علایق سکسی طرف مقابلم احترام می گذارم، اما حالا فکر می کنم گاهی می توان با درک متقابل کمک کرد که زنان با این همه وسواس به تخت خواب نیایند و به خاطر چند تار مویی که از دستشان در رفته یا این که به تمام نقاط بدنشان لوسیون نمالیده اند حس بدی نسبت به بدنشان پیدا نکنند.
دیگر نگاه کردن به بدن صاف و بی موی هنرپیشه ها و بعضاً پورن استارها احساس خاصی در من ایجاد نمی کند، به قول یکی از دوستان که گاهی همین پرز نرم روی شانه ام که در نور چراغ خواب برق می زند می تواند عین زیبایی باشد.
پ.ن. این جا و این جا دو مطلب مرتبط را بخوانید.

۳۱ نظر:

ناشناس گفت...

بی هیچ تملقی بگم..وبلاگتون از نظر من خیلی خوبه و البته جالب.
اصولا از ساختار شکنی خوشم میاد و البته از انسانهای ساختار شکن هم.
لینکِ وبلاگتون رو قرار دادم..به اضافه معرفی.
روی من و وبلاگم حساب کنید...همه جوره.
موفق باشین

adaughterofpersia گفت...

به نکته ی بسیار مهمی اشاره کرده ای، رسم روزگار چنین است!

Yek Zan گفت...

متشکرم محمد جان اما ای کاش آدرس وبلاگتان را هم نوشته بودید که بیشتر آشنا می شدیم با هم.

Hadiye k. گفت...

در اولين همم‌خوابگي‌هام، خيلي بيش‌تر از حالا برام مهم بود. صبح يک ساعت زودتر بيدار مي‌شدم که برم حمام و کامل شيو کنم، به همه‌جاي بدنم عطر مي‌زدم و حواسم بود عرق نکنم که تن‌ام بوي ناخوش‌آيندي نگيرد.
حالا نمي‌دانم چرا خساسيت‌ام کم‌تر شده است. از بين نرفته، اما آن‌قدر هم برام مهم نيست. کمي معذب‌ مي‌شوم، اما دوست ندارم ازش بگذرم.
برخورد شريک جنسي‌ام هم به گونه‌اي است که اين حساسيت‌ها را کم‌تر مي‌کند.

الیزه گفت...

نکته ی خیلی مهم و دغدغه ی بزرگی رو باز کردی. این وقت گیر بودن آمادگی برای سک.س برای زن ها خیلی پدیده ی مشکل برانگیزیه. شده که برای یک قرار سک.س در شب، از ظهر یعنی 4-5 ساعت زودتر شروع کنم به آماده شدن و عملیات اپیلاسیون و اصلاح صورت و ابرو و گردن و شیو و ... مدت هاست دنبال لوسیون بدنی می گردم که علاوه بر خوش بو، خوش مزه هم باشد! به هر حال آن وسط هم همیشه نگران هستم که بدن ام که عرق می کند بو و طعم ناخوشایندی نگیرد. فکر کنم این دوباره از همان برکات فرهنگ مردسالار است که این قدر ظاهر را برای یک زن در سک.س مهم می کند. وگرنه بارها دیده ام مردانی را که بدون آمادگی های لازم (حتا شیو موی زیر بغل و اطراف اندام جنسی) یا بدون حمام رفتن سک.س می کنند و به هیچ جای مبارک شان هم حساب نیست. این وسواس بیش از آن که به طرف مقابل ربط داشته باشد از ته خودمان و فرهنگ غالب در می آید گمانم، همان تصور همیشگی هالیوودی زن تمیز نظیف بدون موی زائد خوش بوی آرایش کرده ی لبخند بر لب، وقتی مردها می توانند به راحتی ته ریش ِ سبب جذابیت(!) داشته باشند و بوی سیگار بدهند و هنوز خواستنی باشند.

ناشناس گفت...

اگر می‌خواهی از کامنت‌های خیلی مفید من بی‌بهره نباشی، سیستم کامنت‌دونی‌ات رو از بلاگر تغییر بده لطفاً!
در ضمن این‌هایی که گفتی درست. ولی سلیقه هم چیز مهمی‌ست. بعضی‌ها دوست دارن حتی یک تار مو هم نبینند و بعضی‌ها اصولاً برایشان، ... بدون مو مثل آدمه کچله. یعنی خوششون نمیاد. یعنی همون بحث‌های فانتزی و اینا.
این‌که مردها خودشون پر پشم و هستند و از زن‌ها انتظار دارند همیشه شیو باشند، پیشینه‌ی فرهنگی - تبلیغاتی دارد و من با کمال خودخواهی از این پیشینه راضی هستم. گیریم که برای شریکم - تا جایی که حالم به هم نخورد - حق شیو نکردن قائل باشم.
بعدشم که این وب‌لاگ چه‌قدر به‌تر می‌شد اگر فونت‌اش tahoma بود و کمی تر و تمیزتر.
تو که این‌قدر قبل از هم‌آغوشی‌هات وسواس داری، یک درصدش رو هم انگار برای پدیده‌ی وب‌لاگ نداری.

adomide گفت...

خیلی وقتها شده فقط بخاطر اینکه طرف مقابلم بدنش اونطری که من میخواستم تمیز و مرتب نبوده نتوانستم از س.ک.س لذت کامل رو ببرم.. و گاهی اوقات خودم اونطوری که باید مرتب و تمیز نبوده ام.. دغدغه همه ما شاید یکی باشد..

ناشناس گفت...

خب آن وقت قبل از هر بار با ابن توصیفات یعنی شما در یک شب بیش از یک بار نمی توانید سکس داشته باشید؟

ناشناس گفت...

خب اینکه خیلی خوبه و من به عنوان یه مرد همیشه دوست داشتم طرفم همینجوری شیو و تمیز باشه حالا شما به عنوان یک زن ترجیح میدی طرفت چشمالو باشه یا اون هم بدنش بی مو باشه؟ در مورد شیو اطراف اندام تناسلی و زیر بغل نمی گما کل بدن یک مرد منظورمه.

ناشناس گفت...

ouh ki mire ein hame raho vaghti sharike jensi asheghe adam bashe booye badan o moo eina dige mohem nist sex ham be khoobi anjam mishe man ba marde irani ein tajrobe ro dashtam ke mikhast man yek pariye ziba basham vali shohare man ke english hast mano hame joore doost dare va man razi az khodam hastam ein chiye ke zendegi baraye zan sakht beshe chandin saat az omresh talaf beshe be ein kara albat enemigam kare badiye vali vasvase bish az had divanegiye

Pazh گفت...

i wish i could write as free as u do... we are all prisioners of ourself...

ناشناس گفت...

نوشته هات فوق العاده زیبا بودند.
باز هم بنویس و لذت خوندن اونا را بهمون هدیه کن

ناتان گفت...

سلام
واقعاخوشحالم که با صداقت و سادگی این نوشته ها در جریانم !
امیدوارم این هم آغوشی را ادامه دهید .

ناشناس گفت...

اومدم اينجا نظرم رو بنويسم ديدم خودش يه پست ميشه رفتم توي وبلاگم نوشتم، دوست داشتي بخونش

بوی بارون، قهوه، سیگار گفت...

همينطور كه بعضي دوستان اشاره كردند، موضوع شيو و عاري بودن بدن از مو در زنان پيش زمينه فرهنگي داره كه هاليود هم توانسته اين فرهنگ را تقويت كنه و فانتزي هاي سكسي ما را به اين جهت سوق بده. كه تا حدي با زندگي واقعي تطابق نداره. اينكه در سكس طرفين تا اين حد به بدنشان توجه داشته باشند و سعي كنند كه نهايت لذت از تمامي جهات به طرف مقابل بدن، كاريه كه در هر سكس انتظار ميره.
اما ميخوام از صاحب وبلاگ كه اين پست را نوشته سوال كنم كه ايا با پارتنرشان زير يك سقف زندگي ميكنند؟ يا متاهل هستند؟ يا تنها دوست پسري دارند كه گاهي با هماهنگي قبل هم را ميبينند و سكس دارند؟
نوع رابطه ايشان ميتونه واقع بيني ايشان را با موضوع مورد اشاره شان معلوم كنه.
شما وقتي با كسي همخانه هستيد گاهي پيش مياد كه پاهاي شما، زير بغل تان و ...كاملا صاف و عاري از مو نيست. طوري هم هست كه نميشه اينكارو كرد. نياز به زمان داره تا بلندتر بشه و بشه حالا يا وكس يا شيو كرد. پس چاره اي نيست. يا بايدطي ان مدت سكس را تعطيل كرد يا هر دو طرف اين واقعيت ساده مربوط به بدنشان را بپذيرند.
اين ارتباطي هم به شلختگي و كثيفي و بي توجهي نداره.
من تو تجربه فهميدم هم اقايون و هم خانوم هايي كه ارتباط جدي طولاني مدت از نوع همخانگي نداشتند، به دور از واقعيات با اين مسايل روبرو ميشن. خانمهايي كه به خاطر كمي مو روي پاها وحشت ميكنند و هر روز سكس را به بعد موكول ميكنند و اقايوني كه باز هم به خاطر كمي مو روي الت تناسلي طرف مربوطه منزجر ميشن؛ اينها كساني هستند كه تصورشان از سكس، فيلم هاي هاليوودي هست و اينكه همه ادم ها هميشه تر و تميز ، شيو شده ، برق افتاده در حال پيچيدن به هم و سكس و معاشقه هستند.
بابا كمي هم واقع بيني بد نيست.
من فكر ميكنم وظيفه ما به عنوان بلاگر كه داريم از زندگي خودمان و جنبه هاي پنهان ان ميگيم، اينه كه ما هم دست به دست فيلم هاي هاليودي نديم و تصويري غير واقعي نسازيم. فردا كه دختر مردم به خاطر نيم سانت مو روي پاهاش اعتماد به نفسش را از دست داد ، يا دوست پسرش گفت واه! حالم به هم خورد از اين پاها! بدانيم كه نكنه يكي از اينها بعد از عمري فيلم هاليودي ديدن، يكي از پستهاي ما را هم خواندند و باورشان شده كه واقعيت يعني همين. با خودشان گفتند نه فقط تو فيلم ها، بلكه ادم هايي از جنس خودمان تو همين وبلاگها گفتند كه بايد هميشه و هر روز همينجور بود: بدون كمي مو، براق و بلوري بودن. و اگر نيستي يعني ادم بي توجه شلخته اي هستي. ميشه با همان موها دوش گرفت، لوسيون زد، عطر زد و بعد سكس را شروع كرد.

ناشناس گفت...

من کاملا با مطلب این پستت موافقم
و همیشه با خودم فکر می کنم چرا زن ها باید این همه وقت صرف مزخرفاتی چون موی بدن بکنن...

ناشناس گفت...

به نظر من مقدمات سكس و شروعش از پايانش هيجان انگيز تر و قشنگتره و هنر آدمها توي اين قسمت مشخص ميشه وگرنه آخرشو همه بلدن ....
و من ميميرم براي اين شروع ...

در ضمن نيت مهمه

ناشناس گفت...

سلام
من تازه دیشب با این وبلاگ آشنا شدم اما واقعا دیونش شدم
تمام پستها رو لا اقل 2 بار خوندم
کاش هر چه بیشتر بنویسی
میدونی من جزو اونن دسته پسرهایی هستم که چندان موافق این همه آماده سازی واسه س کس نیستم
نمیخوام بگم بدم میاد اما دیگه واسه یه سری از دخترا این مسئله خیلی جدیه حتی جدی تر از خود سک س،البته من تو رابطه هام سعی کردمم این تصویرو بزدایم،مثلا یه دوست دختری داشتم که خیلی مقید بود و این واقعاا باعث آزارمون بود بالاخره یه روز در حالی که آمادگیشو نداشت باهاش سک س کردم البته با کلی جنگیدن،تو حالتی که اصلا دوست نداشت دیدمش چرک،پرمو با بوی عرق و بهش ثابت کردم که در اینحالتم دوستش دارم،هنوز با یاداوری اینکه کونشو که بو هم میداد و دور سوراخش مو بود در اونحالت بوسیدم و لیسیدم کلی خوشحال و اروتیک میشم
یا کلی باهاش چک و چونه زدم تا بهش ثابت کنم که موقعه پریود هم همخوابگی باهاش را دوست دارم و یه بار دستمو از نوارش رد کردم و کاریو که دوست داشتم انجام دادم
واقعا یه مقدار تصویر زدایی لازمه
شاید حتی گاهی واسه تنوع بد نباشه خودمونو خیلی صاف نکنیم
واسه آشنایی و بهره مندی از نظرات هم
onlyhotboys2004@yahoo.com

ناشناس گفت...

سلام دوست من
مطالبتون بسیار جذاب و خوندنی بود
واقعا بعضی موقع فکر میکنم چرا باید در حق ما زنها ظلم بشه
میتونم ازتون خواهش کنم در مورد کرمها و لوسیونهای بدن و ... به من اطلاعات بدین؟؟
متاسفانه نمیشه خصوصی براتون نظر بدم
ممنونم از لطفتون... منتظرم
موفق باشید

ناشناس گفت...

وای خواهر چقدر وسواس داری. بده بره ... در ضمن مگه می شه واژن رو شیو کرد. مگه واژن مو داره؟ با اینکه واژن ندارم ولی همه اسباب اساسم درد گرفت!

نان و شراب گفت...

با اجازه به ليستم اضافه كردمت

لي لي

Unknown گفت...

با سلام
امروز از وبلاگ الیزه با چند وبلاگ مثل شماآشنا شدم وچقدر خوشحالم .
با بودن خانومهای آگاهی مثل شما ماپسر ها به خاطر متهم بودن به سوءاستفاده از دختران خجالت نمی کشیم .

Unknown گفت...

با سلام وآرزی موفقیت برای خانوم های آگاهی مثل شما

ناشناس گفت...

همه اینها به این دلیل است که شما ها خیلی کار مهم تو زندگی تون ندارید و تنها امید و سرگرمی زندگی تون اینه که پارتنرتون را خوشحال کنید و اینجوری از احساس ترس از اینکه تنها بمونید یا رغیب شما رو دور بزنه رهایی پیدا می کنید بهتون تجربیات خودم رو می گم باید مردی مرد زندگی شما باشه که اولا خیلی باهوش باشه مردای باهوش خوب می دونند فکراشون رو روی چی متمرکز کنند و البته می دونند این چرت و پرت های پورن زندگی نمی شه. مرد زندگی تون باید با فرهنگ باشه به معنای واقعی کلمه یعنی اینکه بفهمه که سکس همه زندگی نیست. مردایی که iq بالایی دارند می دونند یک زن شاد درس خونده (البته از نوع واقعیش نه از این مدرک های امروزی سر کاری)که کار می کنه و کارشو دوست داره وقتی برای این کارا نداره این زوج خوشبخت قصه ما با هم سکس دارند اما چند تا فرق داره 1- هردو لذت می برند 2- هردو یه مقدار وقت صرف می کنند 3- هیچ یکیشون ضرر نمی بینه 4- خانم قصه ما مجبور نیست نقش یک پری شیو شده رو بازی کنه زوج قصه ما از زندگی به یک نسبت راضیند و شاد پس یه راه حل خوب اینه که سرتون توی درس و کتاب باشه با اینکه توی کار و با یه کسی مثل خودتون شریک سکس یا زندگی بشید و یادتون باشه که هرچی باهوش تر درک از زندگی بیشتر و در نتیجه زندگی راحت تر و شادتر. خود خدا هم اونقدرها که شما فکر می کنید سخت گیر نیست. (رضا مارمولک)

ناشناس گفت...

سلام! همیشه از قیافه و تیپم تعریف کرده اند ولی همیشه از دخترها می ترسیدم! می ترسیدم اگه به طرف دختری برم با لنگه کفش دنبالم می کنه که چرا مزاحمش شدم البته این برمی گشت به مادرم که به خواهرم که تقریبا هم سن خودمه از همون بچگی می گفت از حالا یاد بگیر اگه پسری نگات کرد بزنی تو گوشش! خب! منم از اول با این تصور بزرگ شدم که همه ی دخترا بلافاصله آبروی آدمو می برند. این بود که فکر می کردم پسرهایی که با دخترها دوست می شوند کارهای بسیاربسیار پیچیده ای کردند که به نتیجه رسیدند و من که تازه دست چپ و راستمو تشخیص میدادم می گفتم ای وای عجب کار سختیه و در واقع با یک غول بزرگ مواجه شدم ضمنا ادعا م هم میشد یعنی از همون اول وانمود می کردم خیلی واردم در صورتی که هیچ دوست دختری نداشتم یعنی زیر ِ بار نمی رفتم که با هم سن و سال ها برم امتحان کنم در واقع ترس هم داشتم که با این همه ادعا مبادا سه کنم! ضمنا چون خوش تیپ و خوشگل و باکلاس بودم برام سخت هم بود که دنبال دختر راه بیافتم و خیلی می ترسیدم که مبادا جواب منفی از یه دختر بگیرم همه جا از جمله توی دانشگاه مشکلم این بود که قدم اول را برای دختری که مدام جلوم سبز میشه و بر و بر فقط نیگام می کنه، چه طور بردارم با این که دیگه فهمیده بودم تکنیک خاصی نیاز نیست فقط پرررویی می خواد اما من باز برام سخت بود که برم جلو چی بگم و باز بعدش چی بگم و... چون به نتیجه رسیده بودم که دخترا ناز می کنند و پسرا باید نازشونو بکشند و راهشون بندازند که من شدیدا با این روابط مشکل داشتم البته از زمان دانشگاه بالاخره با چندتا از دخترایی که بر و بر نیگاه می کردند یا هر و هر می خندیدند سلام و علیکی پیدا کرده بودم ولی تا همین جا بیش تر نرفتم چون مدل رابطه ای من مثل رابطه ام با پسرهاست چون حس می کنم دخترا بیش تر دنبال ناز کش و پایه خنده هستند و این روابط اصلا احترام آمیز و منصفانه نیست به علاوه وقتی با دختری آشنا می شم می بینم اصلا نمی تونم بهش بگم بیا فلان کار رو هم بکنیم اون هم که منتظر منه تا من بگم دقیقا مشکل من اینجاست که میگم روابط باید دو طرفه باشه یعنی دختره هم توی روابط (اولیه به خصوص) همه ی بارها رو روی دوش من نگذاره! درصورتیکه این طور نیست! خلاصه خیلی از دخترا گفتند این بابا (یعنی من) توی باغ نیست یا گفتند از آقای فلانی کارهای بچه قرتیها بعیده یا این قدر ناز داشتند که من اصلا نفهیدم روی زمین هستند (بابا! یه سری صدایی تلاشی!) و خلاصه من با تمام این ها الان دانشجوی فوق لیسانسم و با کسی لاو نترکوندم درصورتیکه بقیه با دیدن ظاهرم برعکس فکر می کنند! البته حالا انگیزه ی بالایی ندارم ولی چندسال پیش انگیزه ام بیشتر بود ولی در کل آدم هشری نبودم و این هم شاید یک عامل بوده. فکر می کنم علامت سوال و وضع ناراحتی ندارم نوشته هاتون می طلبید که اینا بنویسم تا یادم نرفته فکر می کنم اگه دخترها در روابطشون تجدید نظر کنند (خصوصا شهرستانیا) در درجه ی اول برای خودشون بهتره زمانی که خودشون برش داشته باشند و نشون بدند که می تونند انتخاب کنند از این حالت کالایی در میآیند و روابط راحت تر میشه من فکر می کنم طبیعت من یا خیلی پاک بوده یا از این نظر تحت تاثیر زن درونم بوده که این طور عمل می کردم و می کنم! ضمنا اگه چیزی به ذهنتون می رسه بگید! موفق باشید! (من برای نظر احتمالی شما سر می زنم)

ناشناس گفت...

باز همه افتادن سر هالييود. بابا به جان عمه ام تو هاليوود پورن نمي سازن. اين بساط از قديم هم وجود داشته، تو حرمسراها و اينا. اصولا انسان اين شكليه كه تطور پيدا ميكنه.
اما شخصا ترجيح ميدم طرف كم مو يا بي مو باشه. آدم پرمويي كه موهاشو زده باشه ممكنه زبري موهاش تن آدمو اذيت كنه. ولي اصلا چنين اهميتي نداره. براي من و ميدونم براي خيلياي ديگه اون تصوري كه تو فكر مي كني وجود نداره. شايد اين تصور توست از انتظارات طرف. من كه هيچ وقت انتظار ندارم طرفم بلور و باربي و بي مو باشه. همونطور كه خودمم ايدآل نيستم. و ضمنا ميدونم اين مسايل تاثير چنداني در لذت حاصله نداره.

ناشناس گفت...

اما با اين همه علت اينكه مردها از لحاظ بصري نگاه كردن به زنهاي اون تيپي رو دوست دارن هالييود نيست. يه حقيقت ساده است. اين زنها زيباترند. همونطور كه يه مرد قدبلند و زيبا و خوش اندام تماشايي تر از يه مرد عاديه. تا اينجاش هيچ ايرادي نداره. اين كه همه بخوان بشن عين اون آدم خيلي زيبا آزاردهنده است.

ناشناس گفت...

اومدم نظر بدم، ولي متوجه شدم كه نظر بنده دقيقن همان نظر دكتر جك هست. پس پرهيز مي كنم از تكرار مكررات.

ناشناس گفت...

سلام
می‌خواستم بگویم که از خواندن کامنت آقای ناشناسی که دانشجوی فوق‌لیسانس هستند بسیار لذت بردم. من دختری هستم که دقیقا همین مشکل ایشان را دارم یعنی تا به حال نتوانسته‌ام به رابطه‌ای برسم و فکر می‌کنم اکثریت پسرها از اینکه ببینند انتخاب می‌شوند و دختری عامدا سعی می‌کند بهشان نزدیک شود بدشان می‌آید. این را در تجربه‌ای که سعی کردم از خودم سروصدا و تلاشی نشان بدهم متوجه شدم. و برای همین تفکر ایشان را بسیار تحسین می‌کنم و کاش همه چنین ذهن باز و فارغ از خودبزرگ‌بینی داشتند.
و از شما درخواست می‌کنم بیشتر دربارهء اینکه چطور می‌شود یک رابطه را شروع کرد و به نقطهء دلخواه رساند بنویسید چون فکر می‌کنم در جامعهء ما که هزار شکل تعصب درهم‌پیچیده باعث می‌شود همه به راههای غیرمستقیم و غیرصریح متوسل شوند این مسئله بسیار حیاتی و مهمتر از راهنمایی دربارهء س ک س فیزیکی باشد که در مرحلهء دوم البته مهم و لازم هم هست اما زمانی که در برقراری ارتباط مشکل داریم هنوز نمی‌تواند مفید باشد. متاسفانه تقریبا همهء وبلاگهایی که اخیرا در این مورد نوشته‌اند و خواند‌ام فقط روی س ک س تمرکز کرده‌اند و به پیش‌نیاز آن نپرداخته‌اند. درواقع پرسشم این است که اگر می‌خواهید با یک دوست پیش تر بروید و به روابطی فراتر از دوستی صرف برسید چطور می‌شود پیش قدم شد و شخص را طوری که واپس نزند یا شما را دختر وقیحی نداند با ظرافت متوجه علاقهء خود کرد؟
حقیقتش اینکه من هنوز نمی‌دانم چرا موفق نشدم و به نوعی پاسخ رد گرفتم. آیا مشکل از نوع برخورد من بوده یا صرفا سلیقه‌ای که دلایل شخصی برای پسندیدن یا نپسندیدن یک نفر داشته؟ بسیار ممنون می‌شوم اگر راهنماییم کنید.

ناشناس گفت...

salam Lady
vay man be jaye to dochare azab shodam, be onvane 1mard tabieest ke az in hame badam namiyad, vali avalan zane europai 95%joz shave sathi chize digari namdanad va ghalaban hamin sahve ra ham namikonand inja, az lotion ha gofti, azizam inja hata kafsh bedone jorab miposhand be dalile sarfe joi va .... hala in hame lotion haye mokhtalaf ra ke gofti lady jan, pishnahad mikonam ke biyai inja class va seminar migozarim barat, ham yade in khanoom haye europa bede, ke savab okhravi dare, ham haghol tadrisi begir, khanoom haye morafah inja kam hastand ke inkarhara digaran barayeshan mikonad, vali man yadam hast ke dar iran sahve va epilation ozve jensi ra ham dar arayeshgah haye zananeh b toure adi mikardand, ke jaye taajob hast, gahi in hame vasvas bavar kon ke mard ra az havas miandazad, man khodam barha b dalile toul keshidan in moghadameh monsaraf shodam, pishnahade akhar inke aslan posti benevis ke in hame lotion va gel ha che nam darand va fayedehe anha chist, mara ham ba mail khabar konid, them jalabi hast, kami ham sakht giri ra kenar begozarid, man douste iraniyam douste dokhtare almanish ra b khatare inke mohaye sefidesh ra rang namikard va mohaye sorat va badanesh ra hafz mikard bad az salha , rad kard.
ba mehr
Armin az Dortmund
t_t7296@yahoo.de

ناشناس گفت...

ba khondane blog va nazarate digaran man bayad begam be onvane ye zan ma bayad yad begirim ke khodemon ro onjori ke hastim doost dashte bashim..man ba shave kardan aslan mokhalef nistam fekr mikonam gahi oghat ham khobe ke adam be khodet bereseh vali lazem nmebinam ke hamishe bekham 3 ta 4 saat bekhatere sex hazer besham ..man faghat taasoof mikhoram be in mardaye irooni ke be dokhtarey bichare hay irad migiran o maskharashon mikonan ke are to moo dari ..dar sorati ke khode pesar irooni ha bayad aval beran jeloye ayne khodeshono ye did bezanan baad inghadar gir bedan..sex is not about how you look is about how it makes u feel. ma khayli dar gire in chizaye pisho pa oftade hastim!!!